Schweppes Burst – sau…amintiri din studentie

Asta imi aduce aminte de clipele frumoase din studentie, cand umpleam pungi cu apa si le aruncam pe fereastra in fata colegilor ce urcau scarile spre camin… spre deliciul nostru al tuturor…
Mai ales daca era vorba de colegii straini, care aveau acces in camin si cu…fete.. (invidia!!!!).
Imaginati-va… vara, cald… pe inserate… cand… deodata…. fsssjjjjj…..pock!!!!!!… pufffff… sarea apa din punga care exploda chiar pe prima treapta de sus, in timp ce „victima” urcase numai jumatate din trepte… Toata apa o primea direct pe piept… Oricare putea pati o asa „aventura” si nu stiai de la care fereastra se arunca punga. Era un „sport national”. Exact ca la fotbal cand se arunca cu „obiecte” pe teren. Nu sti cine si de unde a aruncat.
Vreti sa stiti unde se intampla asta? Pe Colina Universitatii din Brasov…Frumoase vremuri… Oare acum studentii sunt mai cuminti? Nu-mi vine sa cred…

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. from www.youtube.com posted with vodpod

4 responses to this post.

  1. Posted by dvictor on Martie 22, 2008 at 12:33 am

    Nu se mai fac dinastea… s-au complicat mult distractiile.

    In ce oras ai facut facultatea?

    Răspunde

  2. Brasov… scrie in text😉
    Adica cum s-au complicat?
    Distractia e distractie. Depinde de fiecare, nu numai de generatii.
    De exemplu eu nu inteleg distractie faptul ca ma duc intr-un club si stau pe intuneric, in fum, transpiratie si o „muzica” data la maxim… Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar ritmurile din ziua de azi mi se par stresante. Ca o picatura de apa care curge dintr-un robinet defect… la inceput o asculti curios, dar cu timpul de vine monotona, apoi stresanta.
    Poate gresesc eu, sau nu ma pricep…sau m-am „maturizat” prea tare???

    Răspunde

  3. Posted by dvictor on Martie 25, 2008 at 12:11 am

    ehh… este vorba si despre varsta… si despre stilul omului. Distractia s-a complicat, prin purul fapt ca este diversitatea prea mare . Asta s-ar considera un fapt bun in anumite contexte, cand de fapt tot ce face este sa consume.

    Pungile… bicicletele… si alte distractii mai sanatoase nu prea mai sunt. Sa vezi cum sunt jocurile pe calculator… iti traiesti viata, mananci, faci muschi (in joc, pt ca in realitate este invers). Uite ce succes are http://www.secondlife.com. Se cumpara terenuri virtuale.

    Totul a ajuns foarte rapid si e ciudat. Eu sunt tanar si am placerile mele si distractiile dar… cu ce este acum in Romania… am eu o vorba…

    … iti place orgasmul… dar daca il simti nonstop 10 ore ajunge sa te doara si sa nu-ti mai placa.

    Nu vorbesc despre fum pt ca nu fumez…😉

    Răspunde

  4. Adica daca vorbesti despre orgasm…😉
    Ai pe undeva dreptate. Totul are o limita si trebuie facut cu echilibru. Orice lucru facut in exces, dauneaza, desi pare a fi placut. Este de neinteles pentru mine cum poti sta ore in sir la un joc pe calculator si apoi, sa mergi , poate tot atatea ore intr-un club, pe intuneric.
    Plimbarile… sunt demodate acum, excursiile…daca nu sunt facute cu tigara in mana dreapta si sticla de bere in stanga, nu-si au rostul.
    Spune-mi Victore, gresesc? Eu asa cred ca tinerii, acum, trec pe langa tinerete… asa am eu impresia. Si ce nu faci pana la 30 de ani, apoi nu mai faci. Nu mai potriveste. Poate iti faci o familie (daca mai e si asta la moda) si nu mai ai timp de romantism.
    Spune-mi, te rog, mai exista romantism? Mai are loc printre butoanele tastaturii si norii de fum din club? Pentru ca mintea mea refuza sa isi inchipuie ca ar fi posibil in conditiile de mai sus. Poate un romantism virtual, in cel mai fericit caz.

    Răspunde

Lasă un răspuns

