Mercedes F700

Sa va mai aud ca Mercedesul asa si pe dincolo… Ei? Ce ziceti?

picture19

 

Eu am pus-o la „personale” ca cine stie? 🙂

14 responses to this post.

  1. Unul cam ca ăsta am furat luna trecută, da’ a trebuit să-l modific, ca să nu-l recunoască fostul proprietar. oricum, prinde suta!

    Răspunde

    • Vaaaai, cum l-ai modificat? Nu ti-a fost mila? Mai bine mi-l dadeai mie, ca sa nu mai astept atata sa-mi vina randul. Ca m-am inscris pe lista de asteptare. Am numarul 30 000/2009. 🙂

      Răspunde

  2. Acum, cu criza (de Mercedesuri), cică se vor livra numai sindicaliştilor heterosexuali…

    Răspunde

  3. oi fi io cu pluta da nu-mi place
    in fapt, nu mi-au placut mertanele niciodata, nici un model

    Răspunde

  4. Nici Audiurile, nici Beemveurile. Laguna rullz!

    Răspunde

  5. Laguna rullz:
    Si vulpea zice ca strugurii sunt acrii, daca nu ajunge la ei…🙂

    Răspunde

  6. Faina masina! De-ie Domnul sa te pricopsesti cu una identica! O saptamana cu realizari!

    Răspunde

  7. nici nici. laguna nu rullz, da-mi place. modelu asta, ala nou nu. si tot de la reno modelul fluence. imi mai place (de mor) mazda Ryuga si chiar lancia delta
    si bineinteles diablo
    cand o face si mertanu ceva sa-mi placa va anunt

    Răspunde

  8. Nu te mai intreb ce nu-ti place la mertan, ca nu vreau sa ma supar pe tine! Politicosule! >:P

    Răspunde

  9. degeaba m-ai intreba ca nu stiu sa-ti raspund. da probabil aspectu ca altceva ma gandesc ca n-ar avea ce sa nu-mi placa

    Răspunde

  10. Iti zic io ce nu-i place lu Trexel la Mercedes. Ideea.

    Oricum Dacia Duster rulllz!!! Cre ca o sa-mi iau 2.

    Răspunde

  11. iti zic io ce nu-mi place la satmareanu. ca nu-mi da pozele

    Răspunde

Lasă un răspuns

