Paste fericit!

Doresc tuturor prietenilor mei cele mai frumoase sarbatori de Paste, cu sanatate, vreme buna, miel pe gratar, vin bun si prajituri asortate.

24 

26

13 responses to this post.

  1. Sărbători luminate!

    Răspunde

  2. Sarbatori fericite!!

    Răspunde

  3. Posted by Adrian SM on Aprilie 17, 2009 at 5:46 pm

    Paste fericit!

    Răspunde

  4. Un Paste fericit alaturi de intreaga familie!

    Răspunde

  5. Posted by Darius on Aprilie 18, 2009 at 10:34 am

    Paste fericit. Numa sa ai ce😉

    Răspunde

  6. Posted by CELLA on Aprilie 18, 2009 at 3:37 pm

    pace, lumină şi iubire
    SĂRBĂTORI LUMINATE tuturor !!!

    Răspunde

  7. Urariel le-am lasat la Doamna ta. Sarbatori in liniste!

    Răspunde

  8. Ne-am intors de la biserica luminati sufleteste.Lumina primita trebuie s-o daruim la randul nostru prietenilor.Va doresc o sarbatoare frumoasa . Toate gandurile bune din lume sa fie canalizate spre familia
    dvs.

    Răspunde

  9. Cu intarziere (ca fusei plecat), Hristos a inviat!

    Răspunde

  10. Multumesc tuturor pentru urarile de Paste.
    Da, m-am intors dupa o vacanta de 2 saptamani.
    Ce ati vrea sa va povestesc? A! Am si o multime de poze…

    Răspunde

  11. A! Era sa-l uit pe Trex… Se poate, vecine sa faci tu una ca asta?🙂

    Răspunde

  12. Knock Knock!!
    Anybody Home?😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

