De ziua orasului, dedicatie speciala pentru prietenii mei

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „De ziua orasului, dedicatie speciala …„, posted with vodpod

 

13 responses to this post.

  1. :)))) N-am priceput pentru care prieteni. Prietenii- prieteni, sau cu ghilimele? 😀

    Răspunde

  2. Crina… da!
    🙂

    Răspunde

  3. Posted by Adrian SM on Mai 31, 2009 at 12:07 pm

    Asta cred ca e special pentru amicul nostru care este cel mai tare primare,Gyula Ilyes pa nume… 🙂

    Răspunde

  4. il cheama IULIU ILIES, cel putin asa se lauda pe un afis electoral.
    azi cand m-am intalnit cu el in Gradina Romii tot asa spunea

    Răspunde

  5. Posted by Cristian on Mai 31, 2009 at 9:06 pm

    Trenul din gradina Romei e de fapt o masinuta ?
    Nu e vechiul trenuletz care circula acolo ?
    😦

    Răspunde

  6. Fericiţi prieteni, cu aşa dedicaţii frumoase!

    Răspunde

  7. @Cristian,
    nu prea stiu… nu prea umblu pe acolo.
    @Vania,
    toti prietenii mei sunt fericiti. Mai ales cu astfel de dedicatii. Eu, ca cel mai sigur prieten al meu, m-am distrat copios!
    🙂

    Răspunde

  8. Frumoooos.Multumim de dedicatie.

    Răspunde

  9. care de 1 iunie n-a circulat. practic n-a circulat mai nimic p’acolo in afara de parinti cu copii care isi doreau sa circule ceva.
    administratie de cacat

    Răspunde

  10. Super piesa, a facut furori la vremea ei. 🙂

    Răspunde

  11. Cred că nu-i târziu, aşa că mă străduiesc. Ce (nu) face omu’ pentru un evărgrin…

    Răspunde

Lasă un răspuns

