Colind pentru prietenii mei…

Prietenilor mei blogeri si nu numai…

Alin Farcas, Adrian SM, Alex Vasvari, ciprian bojanCristian, Darius, florian veres, Horia-Nicola Ursu, Otto, primadona, Radu Ungureanu, rAuLito, satmareanca, TreXel, Ana Usca, Cella, Cenaclu recitiri, Dan Iancu, dvictor, Gabi Petrescu, Ioan Andoni, pictor, Maminineta, Maya, MelkMirela, Moshe & MordechaiNea CostacheOanaOvidiu, Skybilon, smartini,  Vania

 
Aho, aho, de Anul Nou
Colinda mea primiţi cadou…
Vă fie viaţa luminoasă
Belşug şi vin s-aveţi în casă
Bucate bune, precum şi
Bunici, părinţi, fraţi şi copii
Cu toţii să vă bucuraţi
Pahar cu vin să inchinaţi
Ca-n fiecare an dansaţi şi-acum
Anul ce vine-i şi mai bun.
Şi-n cumpăna dintre doi ani
Vă zice-al2lea: La Mulţi Ani!

 

14 responses to this post.

  1. La multe colinde, cu anii aferenţi!

    Răspunde

  2. Posted by maminineta on Decembrie 31, 2009 at 10:02 am

    Al 2 lea vrei să fii primul
    Ce ne îndemni să gustăm vinul?
    Eu vă doresc doar sănătate
    Dacă o ai le faci pe toate.

    ,,LA MULŢI ANI,,

    Răspunde

  3. La multi ani al-2lea, prieten drag
    nu sunt magician si nuci nu vreau sa fac
    minuni, vraji, la cumpana’ntre ani
    Iti urez un simplu, sincer la multi ani!

    Răspunde

    • @Radu,
      Urari de bine in noul an pentru tine si pentru Duci, mama ta.
      Sa aveti parte de tot ce e mai bun pe lume, ca meritati cu prisosinta.
      La Multi Ani!

      Răspunde

  4. Deci vin nu vreau sa am in casa ca imi face acid. Ceva poezie fara alcool nu ai?😛

    La multi ani si un an nou minunat si tie si primadonei.

    Răspunde

    • Deci Darius, urare fara alcool nu am gasit. In schimb poti sa iei un Dicarbocalm, un DuoDigest sau, mai simplu, o lingura de Bicarbonat de sodiu, cu Aqua Chioara. Are efect.🙂
      Mult noroc si sanatate
      Ca-i mai buna decat toate…
      La Multi Ani!

      Răspunde

  5. Ca de obicei Darius luptă mpotriva alcoolismului…🙂 La mulţi ani şi din partea mea, iar anul care va să vină în curând să-ţi aducă multe bucurii ţie şi clor dragi.

    Răspunde

  6. :))))))) Scuze,face figuri tastatura.Uneori trebuie să apăs mai tăricel pe tasta e.Altfel iese ce a ieşit….. Am vrut să scriu „celor”.

    Răspunde

  7. Mersi mult „tinere”…
    La Multi Ani si multe impliniri in noul AN

    Răspunde

  8. Hmmm…
    Imi place treaba cu „tinere”. Nu ai gresit prea mult.🙂

    Răspunde

  9. Posted by vadim on Decembrie 19, 2010 at 5:54 am

    trebuia mai lunga

    Răspunde

Lasă un răspuns

