Serial: „Eterna şi fascinanta Românie…” episodul I

Titlul nu e nou, poate nici fotografiile primite pe mail, dar am râs copios…

Vi le arăt şi vouă, în trei două episoade:

Directie de urmat

 
 

Ai dracu vicilicii ăştia...

Alpinistă urbană, dacă putem spune aşa...

Soluţii alternative

No comment...

Sens unic... la pătrat

Pocăiţi-vă fiii mei...!

9 responses to this post.

  1. …toate vechi si 9 toate…huh

    Răspunde

  2. Asa am zis si eu, dar sunt 8, de toate…
    Urmeaza inca 16.
    huh…🙂

    Răspunde

  3. what about this ??? I like it :):)

    Răspunde

  4. Bestial! Am râs, ca de obicei, știu că e ok când vin aici.
    Am găsit și în Cluj una (azi), dar n-am pozat, nici cu telefonul, ar fi fost bine să fi pozat. Era scris pe o ușă termopan a unei alimentări din centrul Clujului:”Trageți și împingeți”. Nu m-am prea descurcat…Faină postare!

    Răspunde

  5. @Mirela,
    Curat murdar…🙂

    Răspunde

  6. @Windwhisperer,
    Baiatul a fost fain. M-as fi dat si eu pe schiuri daca aveam asa strazi. La noi nu e asa…

    Răspunde

  7. Posted by Darius on Ianuarie 29, 2010 at 8:36 pm

    Foooooarte tare. Io nu le-am vazut pana acuma.

    Răspunde

  8. Azi voiam sa fiu sobru dar vazand aceasta postare… n-am reusit! Faine, faine!

    Răspunde

  9. Imi place popa cum sta la bere cu baietii…e si el om pana la urma nu?:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

