Angajam vanzatoare

ANUNT!!

„Angajam vanzatoare”

 


Se prezinta o fatuca la interviu, patronul o ia si o prelucreaza:

 „Fata draga, noi nu zicem NU la clienti, chiar daca nu avem produsul in stoc… ii aburim, ii amanam…”

Zis si facut – trece o luna, prinde fata manevra, intra un cetatean:
– manusi aveti?
V: pai, sigur… de care sa fie? de piele? tricotate?
– de piele, normale.
V: cu un deget, cu 2 cu 5?
– normale, cu 5.
V: albe, rosii, verzi?
– negre, normale.
V: le purtati la palton sau la jacheta?
– la palton, ca vine iarna
V: domnule, eu va propun sa veniti maine cu paltonul, sa vedem ce se asorteaza.

Pleaca omul fericit ca-l bagase cineva in seama, dar – cand sa iasa pe usa – intra val-vartej un tip hiper-furios, cu un colac de buda intr-o mana si cu o placa de faianta in cealalta:

– Cucoana, uite: asta-i capacul de la buda, asta-i nuanta la faianta, curu’ ti l-am aratat ieri: – ACUMA IMI DAI HARTIE IGIENICA???? 

 

22 responses to this post.

  1. zbordefluture,
    asa e!🙂
    Si eu am ras copios cand am primit bancul.

    Răspunde

  2. @Trex,
    Ce e cu tine, unde ai disparut si ce ai facut in ultimii cinci ani?🙂

    Răspunde

  3. mama… e tare…..O ..da daca cineva intreba de prezervativ??

    Răspunde

  4. Cum vrei? Sa-ti spun, sau sa-ti arat?
    :-)))

    Răspunde

  5. deşi îl ştiam ( atâta ştiu si eu la viaţa mea – bancuri ) tot am râs de ori acuma: o dată când mi l-am adus aminte şi-o dată când l-am citit.

    Răspunde

  6. Vlad,
    Esti din Gura Humorului?😉

    Răspunde

  7. nu chiar. da’ pe-aproape! din Copou🙂

    Răspunde

  8. Pai asa scrie la mine ca ai intrat acum 15 minute, din Gura Humorului…
    ???

    Răspunde

  9. păi de ce n-ai zis aşa? eu sunt ieşean da’ momentan locuiesc în altă parte. ultima oară când am verificat eram în preaminunata capitală, da’ stai să mă uit pe geam🙂

    Răspunde

  10. GENIAL!!!! Pur si simplu..Rad deja de 5 minute :))

    Răspunde

    • @paulgsandu,
      Ma bucur. Si eu am ras si rad de fiecare data cand il recitesc. parca il si vad pe tip cu pantalonii in vine si pe gagica uitandu-se atent ce nuanta de hartie igienica i se potriveste!
      :-)))

      Răspunde

  11. ..dar la o pereche de izmene…ce ii cerea!???

    Răspunde

  12. Posted by maminineta on Februarie 14, 2010 at 9:44 am

    Al 2 lea ,esti supererou.Ne mai descretesti un pic fruntile, inghetate de durerile vremurilor obligati sa le traim.Numai bine.

    Răspunde

  13. […] povestea fu savurată la unison, auditoriul sporind considerabil, Al2lea fu […]

    Răspunde

  14. Posted by Cristian on Februarie 14, 2010 at 11:06 pm

    Super !!!! :))))

    Răspunde

  15. Mai nene, si eu care voiam sa fiu sobru ca mi-a sosit factura la gaze!!! S-a dus sobrietatea mea pe apa sambetei!

    Răspunde

  16. Bună !
    Te contactez în legătură cu un link-exchange, dacă te interesează să faci cu mine(http://www.paulyk.ro/) trece-ma în blogroll apoi intră aici: http://www.paulyk.ro/index.php/schimb-de/ şi lasă un comentariu după următorul exemplu(ca să te trec şi eu) :
    Nume: (Numele blogului tău)
    Link: (Linkul blogului tău)

    Este simplu, se rezolvă în câteva minute!
    Cu mult respect,
    Paulyk.ro

    Răspunde

Lasă un răspuns

