Prefix

de<al2lea>
Prefixul este cum se zice
O cifră nouă-n cap de zece
Şi bucuros vă spun aice
Ca am parcurs vreo cinci  încoace

În doisprezece am schimbat prefixul
Şi mă gândesc acum… ce bucurie!
Şi făr-să vreau apuc în mână pixul
Să povestesc a vieţii feerie.

Trăiesc din plin, iubesc pe Primadona
Pe „Micul prinţ”, cu-a lui prinţesă mică
Şi-al vieţii val străbat ţinând timona
Privesc în viitor fără de frică.

 

19 responses to this post.

  1. Posted by Adrian SM on Iunie 15, 2010 at 6:53 am

    La mulţi ani domnu…🙂 Mai am un pic şi schimb şi eu prefixu….

    Răspunde

  2. Bine ai venit in clubul tinerilor domni de peste cincizeci de ani.🙂
    La multi ani, multa multa sanatate si fericire.

    Răspunde

  3. […] Toţi scriu că nu-şi pot închipui că vestigiile istorice, galeriile romane, bisericile şi cimit… […]

    Răspunde

  4. Posted by maminineta on Iunie 15, 2010 at 9:17 pm

    Domnul meu eşti tânăr încă
    Fericirea-ţi văd pe faţă
    Primadona dă poruncă
    Şi cafea de dimineaţă.

    Matale sensibil foarte
    Când scrii versuri dulci ca mierea
    Le poţi strânge într-o carte
    Să nu iroseşti averea.

    Răspunde

  5. La multi ani cu fericire, sanatate, banet, bucurii si multa iubire!
    Vad ca esti in Gemeni, ca fetita mea, bravo!😉
    Sa-ti traiasca primadona, printul si printesa!🙂

    Răspunde

  6. mi-aminteam io de-un geaman din S.M. … scuze de intarziere… un La multi ani! cu sanatate primeste te rog din M.S.😉

    Răspunde

  7. iartă-mă, cu sufletu’, vecine că nu ţi-am urat de bine
    MULŢI ŞI MINUNAŢI ANI să apuci TRĂIND doar BINE!!!🙂
    fericiri şi-mpliniri şi tot ce vă doriţi FRUMOŞILOR, MINUNAŢILOR, DĂRUITORILOR de zâmbete şi prietenie, când trec p-aici întotdeauna-i senin şi eu mă încarc doar de lumină şi râs sănătos
    gânduri dragi celei mai minunate familii virtuale care există REAL (şi)pentru mine😀

    Răspunde

  8. Posted by Tasha on Iunie 17, 2010 at 7:50 pm

    Multi ani buni si frumosi alaturi de cei dragi tie!

    Răspunde

  9. @Adrian,
    Iti multumesc de urari. Iti doresc sa intri cat mai repede in clubul celor „5”🙂

    Răspunde

  10. @Doru,
    Iti multumesc si tie pentru urari. Ma bucur ca sunt primit in clubul asta „exclusivist”🙂

    Răspunde

  11. @Mami Nineta,

    Scumpă mami, ce să-ti spun,
    Versul tău îmi dă speranţă
    Şi-o să-ncerc, dar nu acum…
    Aşa… într-o dimineaţă…

    Răspunde

  12. @Mirela,
    Ce surprză plăcută… Cântecul trimis de tine e foarte frumos şi mi-a făcut plăcere.

    Răspunde

  13. @Ela,
    Eu eram geamănul ăla… cine altul! 🙂
    Mii de mulţumiri pentru urări.

    Răspunde

  14. @Cella,
    Cuvintele tale sunt, ca de obicei, pline de voie bună, iar urările tale ne umplu sufletele de bucurie.
    Multumesc, vecină…

    Răspunde

  15. @ Tasha,
    Îţi mulţumesc pentru urări. Mă bucur că şi prietenii noi de pe blog nu m-au uitat.

    Răspunde

  16. Fericire, fericire pentru toată lumea !

    LA MULŢI ANI !

    Răspunde

  17. La multi ani cu intarziere :>

    Răspunde

Lasă un răspuns

