O viaţă împreună… romanul unui clasic in viaţă

Acum ştiu de ce îmi plac scrierile lui Nea Costache. Sunt gândurile şi experienţa unui autor cu suflet blând, iubitor de oameni şi tradiţii. Un om pentru care viaţa satului reprezintă un mod de a trăi.

Un roman unic, scris într-un limbaj neaoş oltenesc care te poartă împreună cu eroii pe uliţele satului, acolo unde viaţa e adevărată: cu bucurii şi necazuri, cu mult şi puţin, cu tineri şi bătâni cu aer curat, cu iz de coceni de porumb…

Într-adevăr, romanul unui clasic în viaţă…

Mulţumim, Nea Costache!

Puteţi comanda romanul accesând adresa: http://www.neacostache.com/precomanda-o-viata-impreuna/

19 responses to this post.

  1. Astept sa se tipareasca cartea :d

    Răspunde

  2. foarte frumoasa si incitanta prezentarea..

    Răspunde

  3. Multumesc din suflet prietene pentru prezentare! Dupa cum spuneam, „vinovati” de existenta acestui roman,sunteti si dv., amandoi soti, Al 2-lea si Primadona, niste prieteni ai mei, minunati! O seara de duminica minunata!

    Răspunde

    • Nea Costache, multumesc, dar nu ma pricep la fel ca tine. In orice caz, as dori si eu un exemplar cu autograf. sa ma laud cu prietenul meu Nea Costache.

      Răspunde

  4. @ Raulito: cum voi despacheta coletul de la tipografie, prima carte ce va fi expediata, va fi cea comandata de tine!

    @ paulgsandu : prietenul Al 2-lea, este un mare mester al potrivirii cuvintelor, atat in versuri, cat si in proza! Daca va referiti si la coperta, ea a fost facuta de un artist plastic roman ce traieste la Roma, pictorul, graficianul si arhitectul, Marius Lupu!

    Răspunde

    • @ Nea Costache Poate o să ai ocazia să te întinzi la un pahar de vorbă cu tizul meu. Nu te-ai plictisi de el nici după o săptămână. Chiar e mare meşter, la potrivit vorbele… 🙂

      Răspunde

  5. […] generală a blogherilor sătmăreni. Aloo? Se aude? Adam Boer, Adrian Matus, Adrian SM, Adrian Pop, Al2lea, Alexandru Vaşvari, Aurora Scarlet,  Commando Oli, Cosmin Dan, Cristian, Ciprian Bojan, Darius […]

    Răspunde

  6. Trimite-mi adresa sa te introduc in „baza de date”!

    Răspunde

  7. […] By paulgsandu sufeream de oase prin mine, de […]

    Răspunde

  8. Posted by Darius on martie 12, 2010 at 7:40 pm

    Astept o explicatie pentru lipsa voastra de la lansare. 🙂

    Răspunde

  9. Deci ne-a simţit cineva lipsa?
    Îmi pare rău, eu sunt de vină. Am avut vizită „la nivel înalt” din Germania şi nu am putut pleca. Atunci nici primadona nu a venit, ca noi suntem legaţi, ştii, unul de altul.
    Lasă, data viitoare.

    Răspunde

  10. @ Darius Le tai 10 % din salariu?.. 🙂

    Răspunde

  11. […] Cosmos, Otto Pop, Qadratus, Ionel – Tzuky, SAI, Simion Cristian, cel mai sir de SM, Teiucul, Al 2-lea, Vania,  si nu in ultimul rand, […]

    Răspunde

  12. Am primit cartea, Nea Costache, multumesc. Dedicatia ta ne-a facut o deosebita placere.

    Răspunde

  13. […] Cosmos, Otto Pop, Qadratus, Ionel – Tzuky, SAI, Simion Cristian, cel mai sir de SM, Teiucul, Al 2-lea, Vania,  si nu in ultimul rand, […]

    Răspunde

  14. […] Cosmos, Otto Pop, Qadratus, Ionel – Tzuky, SAI, Simion Cristian, cel mai sir de SM, Teiucul, Al 2-lea, Vania (poate sa o aduca si pe Natasa) si nu in ultimul rand, Vlad. Îl aştept la sindrofie şi pe […]

    Răspunde

Lasă un comentariu