Şuetă de toamnă…

Sursa foto: http://www.infogradina.ro/plante-decorative/plante-decorative-cu-flori/crizantema-floarea-de-aur/192/
Inspiraţie (prima strofă) : maminineta – comentariu la postul meu precedent „Poveste de toamnă

Toamna ta sau toamna noastră
La Sătmar sau Băileşti
Crizanteme pune-n glastră
Toamnă, tu ne uluieşti!

Crizantemele-n grădină
La şuetă se adună
Iar cea galbenă suspină:
– Vine iarna, nu-i a bună!

Îşi ridică capul doamna
Cea cu albă pălărie:
– Fetelor, a noastră-i toamna
E motiv de bucurie

– Toată vara suspinat-am:
„Ce frumoasă-i gradiniţa!”…
Florile ce admirat-am
S-au uscat…la fel şi viţa

Nu fiţi triste, voi surate
Ia priviţi… mândreţe mare
Toamna nu-i pe terminate
Ridicaţi capul în soare!

Când natura parcă-i moartă
Si când vântul suflă tare
Noi avem o altă soartă
Devenim înfloritoare…

3 responses to this post.

  1. frumos blog … si articole bune o sa te citesc in continuare .. am si eu o poza pentru Basescu cu dedicatie http://patratzel.com/neseriosu/2-lei/

    Răspunde

  2. Bine te-am regasit! Dupa cateva luni in care nu am mai trecut pe aici, iata ca acum am o placuta surpriza: gasesc o frumoasa poezie pentru care te felicit! O seara minunata in familie!

    Răspunde

  3. Crizanteme de Sătmar sau poate de Băileşti
    Sufletul ţi-l fac sensibil orisiunde tu traiesti,
    Iarna însă le doboară cu al ei suflu le usucă
    Aşteptăm la primăvară să răsară dor de ducă.

    Răspunde

Lasă un comentariu